محصولات دیش دیش!

شرکت تاتلی آروین توس (دیش دیش) در سال 1379 با هدف تولید و بسته بندی آلوچه فرآوری با طعم های مختلف تأسیس شده است.
از آنجایی که من خیلی اهل تمر، قره قروت، زغال اخته، آلوچه و آلبالو هستم چند وقتی هست که به این آلبالوهای وکیوم شده دیش دیش پیله کرده ام و در هر مغازه سوپری که می روم میگم از این تمرهای آلبالوی دیش دیش دارید. بگذریم که در ابتدا بعضی از مغازه ها اصلا نمی دونستن دیش دیش چی هست، یکی از مغازه دارها جالب بود؛ گفت چی می خواهی؟ با حالت خنده گفت دیش دیش دارام دیش می خواهی نه ندارم. بعضی هم فکر می کردن دیش ماهواره می خوام.😆 😆
خلاصه این درس عبرتی شد برای من تا تابستان آینده آلبالوی بیشتری بخرم و خشک کنم تا برای زمستان داشته باشم؛ هر چند به یک ماه هم نمی کشد که همه را می خورم و چیزی برای زمستان نمی گذارم.
به هر حال امسال را با محصولات دیش دیش سپری می کنم چون تا آنجایی که من محصولات کارخانه های دیگر را امتحان کردم، دیش دیش از همه بهتر و طبق گفته های خودشان استاندارد تر است. امیدوارم کیفیت محصولات این شرکت خوب بماند و مثل خیلی ها بعد از مدتی که مشتری جمع کردند همه چیز را خراب نکنند. البته چندی قبل افرادی سودجو و کلاه بردار، آلوچه فرآوری شده ديش ديش تقلبی روانه بازار کرده بودند که معاونت غذا و دارو؛ وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان اصفهان اطلاع رسانی کرد.
این هم سایت شركت تاتلی آروين توس یا همان دیش دیش!
ترش و ملسه ديش ديش… 🙄 🙄 😆

برچسب‌ها: , ,

یک پاسخ to “محصولات دیش دیش!”

  1. ملیحه Says:

    وای منم خیلی تمر و قارا دوست دارم.😀 یک بار سوپر سر کوچمون یه تمرهایی آورده بود تمر زرد آلو بود. بعد چند بار خریدم خوشمزه هم بود بعد یه بار دیدم توش مورچه بود 😐 حالا فقط دیش دیش میخرم واقعا تمیزه 😀

پاسخی بگذارید

