خاطرات تابستان 1388…

من خوبم و همه الحمد لله مثل اینکه خوبید، خدا را شکر. 😉 🙄
بعد از چند وقت نبودن دوباره برگشتم؛ دلیل اینکه نبودم این بود که ترم تابستانه دانشگاه گرفته بودم و حسابی سرویس شدم. از بار تکالیف گرفته تا امتحان و….😯
در نهایت امتحانات ترم تابستان تمام شد، نمرات هم اعلام شد و تابستان نیز پایان یافت. انتخاب واحد ترم جدید را هم انجام دادم و دوباره مهر راهی دانشگاه میشوم. و به این ترتیب پرونده تحصیلی در تابستان 1388 را می بندم. همه می گویند دانشگاه رفتن خودش یک تحول بزرگ در زندگی آدم است پس من نیز این تحول را می خواهم تجربه کنم!!!! :mrgreen:
دوران دانشجویی دوران زیبا و قشنگی هست امیدوارم مسئولین دانشگاه با مدیریت صحیحشون زیبایی این روزها رو از بچه ها نگیرن! این روزا دیگه بر نمی گردند! 😎
خلاصه بگذریم. راستی امسال تابستان با ماه رمضان ادغام شده است، فرا رسیدن ماه رمضان را هم به همه ی مسلمانان تبریک میگویم امیدوارم که نماز و روزه های همه شما دوستان قبول باشد، من را هم از دعای خود بی نصیب نگذارید.😛
با فرا رسیدن ماه رمضان، تقریباً اکثر سفرهای تابستانی هم تعطیل شدند و به این ترتیب این چند روزه باقی مانده تابستان را نیز به احتمال زیاد خانه نشین خواهم بود.😦

برچسب‌ها: , , , ,

9 پاسخ to “خاطرات تابستان 1388…”

  1. سحر Says:

    سلام روی دانلود کلیک کردم آداب ردر میاد که باز نمیشه نمیدونم چه طوریه؟
    ماه رمضان شما هم مبارک

  2. مریم Says:

    سلام خوب هستین؟
    نماز روزه هاتون قبول
    ببخشید من یه سوالی واسم پیش اومده در مورد weblog.us
    میخوام بدونم این سرویس وبلاگدهی اجاز ثبت نام نمیده؟
    من خیلی دلم میخواست ثبت نام کنم ولی نمیدونم چطور امکان هست؟

  3. مریلا Says:

    سلام آقا منصور
    حالتون چطوره؟
    مدت هاس که از شما بی خبرم
    منو به یاد میارین؟البته اگه هنور ایدیم تو لیست مسنجرتون باشه
    4سال قبل با شما و وبلاگتون آشنا شدم و می خوندم
    تا اینکه مدتی دیگه با اینترنت کار نمی کردم و وبلاگ هایی که میخوندم از خاطرم رفت
    و امروز بعد از مدت ها دوباره به وبتون اومدم
    با کلی تغییرمواجه شدم!!!!!
    وبتون زیباتر شده و مطالب و نوشته هاتون هم.
    زنده شدن خاطره ها و خواندن وبتون باعث خوشحالی ام شد.

    براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
    موقع دعا دوستای مجازیتونو فراموش نکنید
    در پناه خدا…

  4. تیردخت Says:

    سلام

    میگم شما سایتی به غیر از دلیشز و digg نمی شناسین که بشه لینک گذاشت؟

    اخه این دلیشز لعنتی برام فیلتره !😦

  5. مهدیس Says:

    سلام
    تبادل لینک می کنیم؟😉

  6. سحر Says:

    سلام هنوزم نتونستم 😦 🙄

  7. سحر Says:

    سلام خوبی؟؟؟؟؟
    به جان خودم سیو کردم اداب ردر است سیو نمیشه
    سوادم گل کرد😦 :mrgreen:

  8. روشنک Says:

    سلام
    آقا من یه سوال فنی داشتم.اگه کمکم کنی ممنون میشم
    لینکای روزانه بلاگو با خوشمزه و فیدبرنر ساختم و می‌خوام هر لینک با اون یکی یه سطر فاصله داشته باشه این امکانش هست؟ یکیم می‌خوام بالای لینکا نقطه نباشنه و از همین علامتای لینکای توباشه اینو چه جوری میتونم تغییر بدم؟

  9. سحر Says:

    سلام روی دانلود کلیک کردم آداب ردر میاد که باز نمیشه نمیدونم چه طوریه؟
    ماه رمضان شما هم مبارک.

پاسخی بگذارید

