منصور پر سرعت، ADSL دار شدنم!

تا دیروز با دیال آپ به اینترنت وصل می شدم و سرعتم روی 3، 4 kb/s بود تا اینکه بر حسب اتفاق من هم ADSL دار شدم. 😉
شنبه، یازدهم مهر ماه، سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت بالاخره من هم ADSL دار شدم. خدایا شکرت.
کاش همه ایرانی ها اینترنت پر سرعت داشته باشند! 🙄
قبلا دانلودهایی که می خواستم انجام بدهم را مجبور بودم بروم کافی نت یا خانه ی دوستانم انجام بدهم ولی حالا تقریبا دیگر راحت هستم.
فعلا كه اساسی حال می‌دهد😆 ؛ صفحه ها را زود لود میکند اما سرعت دانلودش بی نظیر است.
البته بعضی وقت ها هم دیوانه می شود و سرعتش خیلی کم یا خیلی زیاد یا حتی قطع می شود!!!! 😥
وقتی آدم از اینترنت پر سرعت (می گویند پر سرعت است!! 😆 ) استفاده می‌کند، تازه می‌فهمد چه کار هایی می تواند انجام دهد که با دایال آپ نمی توانسته است.
البته در دنیا حرف از سرعت های خیلی بیشتر از این هست ولی در ایران همین هم خدا را شکر.
به نظر من هر کسی خاطره ای از اولین بار وصل شدنش به اینترنت پر سرعت دارد، خاطره من هم این بود، شرکتی که ازش ADSL خریده بودم، پسورد اشتباهی داده بود و باعث شد با دوستم حسابی با مودم و کامپیوتر ور بریم تا بعد از کلی تماس و راهنمایی خواستن از طرف، طرف گفت پسورد را اشتباهی داده است.
الان با لپ تاپ و با اینتر نت ADSL وwireless دارم می نویسم.
این هم از داستان ADSL دار شدنم.
روزی ADSL از Dial Up قدیمی تر می شود!!
پ.ن: از محمد رضا عزیز به خاطر کمک های زیادی که برای ADSL دار شدنم، کرد و می کند کمال تشکر را می کنم. 😀

برچسب‌ها: , , ,

3 پاسخ to “منصور پر سرعت، ADSL دار شدنم!”

  1. مشکی پوش Says:

    مبارکه
    دعا کن قبض تلفن بیاد تا من هم تو خونه ی جدید بگیرم دوباره که دارم دیوونه میشم با این دیال

  2. مها Says:

    😛 سلام به ماهم سري بزنيد خوشحال ميشيم

  3. fireboy Says:

    کیفت رو بکن چون با تغییر خط‌ها به دیجیتال دوباره سیستم تغییر می‌کنه😉

پاسخی بگذارید

