شباهت دو لوگو (نشانه) !

لوگوی فولکس واگن
لوگوی وردپرس
اصلا توجه کردید که لوگوی وردپرس و شرکت خودرو سازی فولکس واگن چقدر به هم شبیه هستند؟ واقعا جالب هست چون به نظر من فعلا وردپرس بهترین برنامه رایگان مدیریت محتوا برای سایت و وبلاگ هست و همین طور ماشین Gol از شركت VolksWagen ماشین دوست داشتنی من است. 😉 شركت فولكس واگن در سال‌های منتهی به جنگ دوم جهانی توسط فرانتس زویر ریمسپیس (Franz Xaver Reimspiess) تاسیس شد.
لوگوی اصلی كه ریمسپیس در رقابتی درون سازمانی طراحی كرد و به خاطر خلاقیت در نظر گرفته شده در آن 50 مارک برنده شده بود، به عنوان لوگوی این شركت انتخاب شد.
نماد بازرگانی فولکس واگن یکی از ساده ترین نشان ها در جهان است.
لوگوی شركت فولكس واگن در ابتدا با چرخ دنده‌ای كه نشان رسمی جبهه كارگری آلمان بود احاطه شده بود اما پس از جنگ دوم جهانی این دنده از لوگو حذف شد.
به نظر من ماشین Gol از شركت VolksWagen ماشین مناسبی هست هم از نظر مصرف سوخت و هم از نظر شتاب و خوش دست بودن و راحتی هنگام رانندگی ولی شنیدم که قطعات و کلا خرجش بالاست…
من این ماشین را خیلی دوست دارم و شاید در آینده اگر پولدار شدم خریدم.
ماشین گل
درباره سازنده لوگوی وردپرس فقط تونستم اطلاعاتی در اینجا و اینجا پیدا کنم.
پ.ن: البته گذر زمان و توسعه صنعت خودرو سازی، تولید و پیشرفت ماشین های جدید ممکن است نظر من را راجع به این ماشین عوض کند! و راجع به وردپرس هم این مطلب صدق می کند! 🙂 🙄

برچسب‌ها: , ,

2 پاسخ to “شباهت دو لوگو (نشانه) !”

  1. گل سرخ Says:

    😉

  2. گل سرخ Says:

    سلام. سایت جالب و پر محتوایی دارید. ممنون که از آپ کردنتون خبرم میکنید
    روز خوش

پاسخی بگذارید

