انگوری انگوری!!

گوریل انگوری (Grape Ape, Grape Ape)
یكی از شركت‌هایی كه تعداد زیادی از كارتون‌های محبوب دوران كودكی ما را تولید كرده است، شركت «هانا -باربرا» است.
کارتون گوریل انگوری
تام و جری، یوگی و دوستان، گوریل انگوری، گالیور، لوک خوش‌شانس و … تعدادی از این كارتون‌ها هستند كه بیشتر همسن ‌و سال‌های ما از آن‌ها خاطره‌های خوبی دارند.
گوریل انگوری، تنها غولی بود كه با آن هیكل گنده‌اش، توی دلم جای خودش را داشت. اگر الان هم از تلویزیون پخش شود، جلوی تلویزیون میخكوب می‌شوم و از دیدن این کارتون لذت می برم.
مخصوصا آنجایی که گوریل گنده و پشمالو «انگوری انگوری»‌های بامزه‌اش (Grape Ape, Grape Ape) را در تأیید یا تشویق كسی می گوید و بعد سگ کوچکی که دوست اوست و بیگلی بیگلی (Beegle Beagle) نام دارد؛ چند تا موز كوچولو به او جایزه می دهد. 🙄
همه از کارتون های دوران کودکی خود خاطرات خوبی دارند، یادم می آید آن زمان من چون خیلی کوچک بودم بیگلی بیگلی بودم و خواهرم که از نظر سن و سال از من بزرگتر بود؛ گوریل انگوری می شد.
به نظر من دیدن این کارتون برای همه ی سنین خاطره انگیز و جذاب خواهد بود.
بنا به جستجویی که در گوگل انجام دادم اولین قسمت این کارتون، 6 سپتامبر 1975 ساعت 10:30 صبح شنبه، از شبكه ABC پخش شد و آخرین قسمتش، 3 سپتامبر 1977.
پی نوشت:
می توانید چند قسمت از این کارتون جذاب و خاطره انگیز را از اینجا دانلود کنید. 😉 😆

برچسب‌ها: , , ,

یک پاسخ to “انگوری انگوری!!”

  1. صبا Says:

    منم خيلي دوسش داشتم
    همينطور چرخ و فلكش كه توي پارك ارم يا شهربازي بود
    اي‌ي‌ي جووونيييي … چقدر كم رنگ يادم مياي‌ي‌ي

پاسخی بگذارید

