مچاله نکنی ها!

چند روز پیش در بوفه دانشگاه با دوستان بودیم و در هوای سرد، چایی می نوشیدیم!
پس از خوردن چایی من عادت دارم لیوان اگر یک بار مصرف کاغذی باشد آن را مچاله کنم و اگر پلاستیکی باشد آن را تکه تکه کنم.
لیوان یک بار مصرف پلاستیکی
لیوان من یک بار مصرف کاغذی بود و من آن را به صورتی که در تصویر می بینید مچاله کردم!
لیوان یک بار مصرف کاغذی
لیوان یک بار مصرف کاغذی مچاله شده
یکی از دوستان بلند گفت: بعد ها با زنت اینطور رفتار نکنی ها!!!؟ 😆
گفتم اگر او ما را چماله نکند خیلی است! 😕 🙄
البته یکی از اقوام نیز قبلا این نکته را به من گوشزد کرده بود!
مچاله کردنم، بد عادتی شده برام!!!! 😀 😆 😉

برچسب‌ها: , , , ,

2 پاسخ to “مچاله نکنی ها!”

  1. حامد Says:

    سلام
    حقیقتش حیفه که آدم خاطرات دانشگاهشو فقط تو ذهنش نگه داره.
    ضمنا با اجازه لینکت کردم! دلم نیومد کامنت نذاشته لینک کنم !

  2. tina Says:

    😛 say kon in adato tark konin albate manam khodam bazivaghta in karo mikonam nemidonam chera😉 ❓ ❗ ❓ 😛

پاسخی بگذارید

