غول چراغ جادو!

غول چراغ جادو
اگر من هم روزی از این چراغ های جادویی داشتم، و غول چراغ جادو به من می گفت می توانی سه آرزو بگویی تا من برایت برآورده کنم؛ آرزوی اولم این بود که بتوانم ۱۰۰ تا آرزوی علاوه بر آن ۳ تا داشته باشم. 😆
و دو تا چراغ جادوی دیگر هم داشته باشم… چون آرزوهایم آن‌قدر زیاد است که یک غول تمام وقت هم کار کند از پس آنها بر نمی‌آید! 🙄
البته این ها که گفتم شوخی بود چون: گريه نکردن از سختي دل است. سختي دل از گناه زياد است. گناه زياد از آرزوهاي زياد است. آرزوهاي زياد از فراموشي مرگ است. فراموشي مرگ از محبت به مال دنياست. محبت به مال دنيا سر آغاز تمام خطاهاست. 🙂
———————————————-
پی نوشت:
نمی دانم چرا تازگی ها نوشتن اینقدر سخت شده است؟ 😕
البته سعی می کنم از طریق توئیتر به روز باشم تا اگر احیاناً کسی برایش مهم است، از زنده بودنم با خبر باشد! 😎

برچسب‌ها: , ,

یک پاسخ to “غول چراغ جادو!”

  1. یلدا Says:

    سلام!
    من کل مطالب و شعراتو خوندم و قصد نداشتم نظر بدم چون گذری زده بودم.:mrgreen: اما با خوندن این مطلب باید بگم یخورده روی من تاثیر گذاشت.🙄
    عزیزم نوشتن همیشه سخته ولی واسه کسی که عاشقه خیلی راحته و متوجه سختی اون نمیشه اما زمانی که متوجه شد کم کم سختی نوشتن رو حس می کنه و دائم با خودش کلنجار می ره تا بتونه کلمات رو کنار هم بچنیه اون موقع است که می فهیم عشق داره از زندگیت می ره و تو هنوز درگیر نوک مدادت هستی.
    شعرات قشنگ بودن 😀
    واست آرزوی موفقیت می کنم.😆
    درآخر: انسان می توانه به آنچه که آرزوشو داره برسه فقط کافی از چارچوب ایمان،مصلحت،عشق و عرفان خارج نشه.من تجربه کردم و با همین چارچوب دارم به تک تک آرزوهام میرسم.😉
    این ایمان و باوره که وجودت رو می سازه و اصل نیت انسانه
    وای دهنم خشک شد. می رم آب بخورم.
    بدرود

پاسخی بگذارید

