بسکتبال رشته ورزشی شیرین، جذاب و پر تحرک

امسال تابستان عشق ورزش زده بود به مخم؛ تقریبا دو ماه بدنسازی رفتمbodybuilding _ بدنسازی و کلی ذوق و شوق داشتم، حتی دمبل خریدم و مجله و کتاب درباره بدنسازی خواندم و کلی تمرین کردم ولی با این کم خوردن من و برنامه درست و حسابی نداشتن فایده ای نداشت و اصلا عضله نیاوردم و دیگر نرفتم و ادامه ندادم. bodybuilding muscle _ عضله بدنسازی
بعد هم عشق بوکس زد به کله ام boxe _ بوکس و رفتم یک کیسه بوکس و دستکش خریدم و نصب کردم در زیر سقف پارکینگ خانه و چند روزی تا توانستم مشت زدم و تمرین کردم ولی دوباره عشقش از سرم افتاد. boxe _ کیسه بوکس

ولی بسکتبال رشته شیرین، جذاب و پر تحرکی هست. من که خیلی این ورزش را دوست دارم.
در دوران راهنمایی و دبیرستان بیشتر بسکتبال بازی می کردم و یک بار در تیم مدرسه انتخاب شدم و برای مسابقه های بین مدارس راهنمایی شرکت کردم؛ که مقامی کسب نکردیم ولی خیلی دوران خوبی بود. ورزش بسکتبال _ Basketball
در دانشگاه، این ترم تربیت بدنی دو را هم گرفتم و چون من در حذف و اضافه درس را گرفتم اصلا نمی دانستم در چه رشته ورزشی می افتم ولی از اتفاق در گروه بسکتبال افتادم و بیشتر عاشق رشته بسکتبال شدم. 🙂 🙄
استاد تربیت بدنی دو، چند هفته ای به ما آموزش داد و اجازه پرتاب به داخل سبد را نداد و می گفت می خواهم تشنه شوید تا با عشق توپ را به داخل سبد بیاندازید.
ورزش بسکتبال _ basketball
آخر هر جلسه هم به مدت بیست دقیقه بسکتبال سه نفره به شدت حال اساسی می دهد.
خلاصه ورزش خیلی خوبی هست، البته همه رشته های ورزشی جذابیت خاص خودش را دارد.
من که فعلا عشق بسکتبال رفته در کله ام! ورزش بسکتبال _ basketball
برای کسب اطلاعات بیشتر از ورزش جذاب بسکتبال می توانید به + و + مراجعه کنید و یا در گوگل جستجو کنید.

برچسب‌ها: , , ,

پاسخی بگذارید

