لوطی گری و خرج هایش!

داشتم در پاساژ های چهارباغ قدم می زدم و ویترین مغازه ها را نگاه می کردم که چشمم به یک پیپ چوبی افتاد. چون خیلی وقت بود که در فکر داشتن یک پیپ بودم، خیلی راحت داخل مغازه شدم و آن را به همراه یک بسته توتون و ادوات پیپ (بیلچه، تمییز کننده) خریدم، به همین راحتی…
البته قبل از خرید آن من هرگز لب به هیچ دودی نزده بودم البته سعی بر آن است که مواظب باشم که معتاد نشوم و از این به بعد هم نزنم.
حالا کسی هست آداب پیپ کشیدن بداند؟ چطوری باید پیپ کشید؟ پیپ خریدم، می خواهم امتحان کنم.
حس خاصی داره ولی کشیدنش مثل سیگار نیست سخت تره. فردا نگید معتاد شدم ها!!
فقط می خواهم ببینم چه طوری هست؟

My Pipe _ پیپ های من

یکی می گفت: لذت پیپ کشیدن به تمیز بودن پیپ هست! پیپ کشیدن _ Pipe smoking

یکی دیگه می گفت: فکر کردی پیپ کشیدن خیلی کلاس دارد؟
معتااااااااااااااااااااااااااااااد!!!
دیگری گفت: پیپ را باید درک کرد! پیپ کشیدن _ Pipe smoking

پیپتون چاق!!!!
——————————
چند روز بعد از خرید پیپ؛ در اینترنت دنبال نحوه چاق کردن پیپ می گشتم که با فندک زیپو آشنا شدم، خلاصه عشقش رفت تو مخم و رفتم یکی خریدم.

pipe lighters zippo _ فندک زیپو

بعضی وقتها آدم پول عشقش را میدهد. پول می دهد چون با یک چیزی حال می کند. وگرنه بیست، سی هزار تومان بابت فندک دادن خیلی زور دارد!!!

pipe lighters zippo _ فندک زیپو

——————————
نکته بسیار بسیار مهم:
پیپ کشیدن مثل همه روش ها مضرات بی شماری دارد. لطفا از کشیدن آن پرهیز کنید!!! 😉 😎

برچسب‌ها: , , ,

پاسخی بگذارید

