و من متاهل شدم و من متحول شدم!

بله دیگه ! متاهل شدم رفت دیگه !
به قول پدرم : من ديگه متعلق به خودم نيستم، و نصف من از آن همسرم است.
و من متاهل شدم  و من متحول شدم!
من هم مثل خیلی های دیگر پس از طی مراحل مختلف از جمله: آزمایش های قبل از ازدواج، خرید عقد، و کلی کار دیگه، سر سفره عقد نشستم و متاهل شدم؛ احساس می کنم بهترین زن دنیا را دارم. (البته همه بهم میگن شاهنامه آخرش خوش است!!!)
به هر حال پسر مجرد تا زمانی که ازدواج نكرده است، کارش نا تمام است و وقتی كه ازدواج كرد كارش تمام است.
انشالله خدا نصیب همه کنه که ازدواج کنن و به عشقشون برسند! 🙄
آن هایی که این دوران را گذرانده اند درک می کنند که این روزها قشنگترین روزهای زندگی هر انسانی است و من همه این ها را مدیون خدای مهربان و پدر و مادر دلسوزم هستم.🙂

برچسب‌ها: , , , ,

یک پاسخ to “و من متاهل شدم و من متحول شدم!”

  1. kurosh250 Says:

    ای روزگار
    خوش به حالت زن گرفتی ما رو بگو هنوز هم مجردیم و زن نگرفتیم
    ایشاالله خوشبخت شین
    امیدوارم هر وقت دعوا می کنید بعدش فوری با هم آشتی کنید(دعوا نمک زندگی)
    امیدوارم از اون مرد های ظالم نباشید که به زنشون رحم نمی کنند
    موفق باشید هردوتون

پاسخی بگذارید

