سلام به شکوفه ها، سلام به بهار…

در گشودند به باغ گل سرخ
و من دل شده را
به سراپرده رنگین تماشا بردند
من به باغ گل سرخ
با زبان بلبل خواندم
در سماع شب سروستان دست افشاندم
در پریخانه پر نقش هزار آینه اش
خویشتن را به هزاران سیما دیدم
با لب آینه خندیدم
من به باغ گل سرخ
همره قافله رنگ و نگار
به سفر رفتم
از خاک به گل
رقص رنگین شکفتن را
در چشمه نور
مژده دادم به بهار
من به باغ گل سرخ
زیر آن ساقه تر
عطر را زمزمه کردم تا صبح
من به باغ گل سرخ
درتمام شب سرد
روشنایی را خواندم با آب
و سحر را به گل و سبزه بشارت دادم
(هوشنگ ابتهاج سمیعی گیلانی متخلص به «ه.الف.سایه»)

—————————————
من عاشقِ شکوفه درخت های مختلف هستم، خوشبختانه درخت های مختلفی از جمله سیب، به، آلوچه، آلبالو را در باغچه خانه مان داریم. 😉 😛
امروز گل های شب بوی داخل کوزه را در باغچه با کمک پدرم کاشتیم و باغچه را آب دادیم. باغچه خیلی زیبا شد؛ چند عکس از اولین شکوفه های درخت آلبالو و سیب باغچه خانه مان گرفتم؛ خیلی قشنگ و زیبا هستند. 😆 🙂

شکوفه های درخت آلبالو باغچه خانه مان

بقیه عکس ها را می توانید در اینجا ببینید، حتما از دید این عکس ها لذت می برید و به قدرت خدا پی می برید و لحظه ای به فکر فرو می روید. 😯 🙄

برچسب‌ها: , , ,

پاسخی بگذارید

